Social

Încă un pic și #NeamPornit: Participă la un sondaj național, inițiat pentru relansarea turismului intern

Cererea dictează oferta, iar oferta – direcția de dezvoltare a pieței. Sectorul turismului din Moldova are nevoie de o ajustare la realitatea post-pandemie pentru a putea atrage cât mai mulți turiști locali, a înregistra încasări și a ieși din impasul economic.

Agenția de Investiții din Moldova, administrator al brandului turistic de țară „Pomul Vieții” și promotor al experiențelor turistice autentice, vine în susținerea operatorilor și agențiilor de turism și lansează un chestionar online. Sondajul realizat prin chestionare își propune să găsească o serie de răspunsuri la întrebările: Ce așteptări aveți de la o călătorie prin Republica Moldova? Ce tip de odihnă vă place? Cât sunteți gata să cheltuiți pentru o zi de odihnă în țară? Ce fel de experiențe ar trebui să conțină pachetul de servicii turistice pentru o călătorie de week-end în Moldova?

Sondajul realizat de compania „Magenta Consulting” este parte a campaniei naționale #NeamPornit, lansată pentru promovarea destinațiilor turistice din țară și susținerea agenților economici din industria turismului intern. Apelul național de participare la sondaj a fost realizat la primul eveniment online, în cadrul căruia a fost lansată campania propriu-zisă, anunțată anterior doar pe rețelele de socializare.

Rodica Verbeniuc, director general, Agenția de Investiții:
„ Atât la nivel global, cât și la nivel național, pandemia a produs pagube serioase pentru întreg sectorul turistic. Acum, însă, este momentul să punem umărul la redresarea situației și să facem unele schimbări. Este extrem de important să devenim turiști în propria țară, să explorăm și alte destinații turistice mai puțin cunoscute la nivel național, dar și să cheltuim banii pe mini-vacanțe în Republica Moldova. Prin sondajul #NeamPornit la care facem apel public către toți cetățenii țării să participe, ne propunem să aflăm profilul și așteptările turistului local pentru ca agenții economici din industria turismului, agențiile de turism să-și adapteze ofertele la așteptările și posibilitățile cetățenilor noștri. Relansarea turismului intern, poate fi o etapă de dezvoltare a sectorului, pentru a fi mai competitivi la nivel regional, iar crearea unei oferte diversificate de produse turistice va mări atractivitatea țării pentru turiștii străini.”

Articole asemănătoare

VESTE BUNĂ! Suportul financiar unic de 900 de lei pentru pensionari va fi achitat în luna octombrie

Anna Casian-Musteață

Ora de iarnă 2020: Iată când se dă ceasul înapoi anul acesta în Republica Moldova

DOLIU! Academicianul Gheorghe Mișcoi, s-a stins din viață

Se încarcă....