Lifestyle

ATENȚIE! Ce se întâmplă, de fapt, dacă mănânci pepenele cu tot cu sâmburi

Majoritatea dintre noi aruncăm semințele de la pepenele verde. Nutriționiștii ne atenționează însă că ar trebui să le păstrăm, deoarece au numeroase beneficii pentru sănatăte.

Semințele de pepene conțin numeroase fibre, minerale, proteine și grăsimi sănătoase. O sută de grame de semințe de pepene verde conține 515 mg de magneziu, aproximativ 10 grame de zinc, 28 de grame de proteine și aproape 50 de grame de grăsimi.

Consumul de semințe de pepene verde ajută la menținerea masei musculare și reglează nivelul colesterolui din sânge.

De asemenea, semințele de pepene verde, datorită conținutul crescut de magneziu și zinc, ajută la buna funcționare a sistemului nervos și întăresc sistemul imunitar, protejând organismul de infecții.

Aceste semințe minune au grijă și de silueta ta. Ele previn tulburările digestive, constipația, dar și balonarea. Semințele de pepene verde sunt, totodată, foarte sățioase, asa că te vor ajuta să scapi mai ușor de kilogramele în plus.

Proteinele din semințele de pepene verde conțin aminoacizi esențiali, printre care cei mai importanți sunt: arginina, care are capacitatea de a regla tensiunea arterială, triptofan, care ajută la reglarea secreției de melatonina, hormon care ajută la inducerea somnului, acid glutamic și lizina.

Înainte de a le consuma, semințele de pepene verde trebuie puse mai întâi la înmuiat în apă cu sare, cel puțin două ore. Acestea trebuie uscate, apoi băgate la cuptor într-o tavă unsă cu ulei de măsline și se lasă 40 de minute la 175 de grade Celsius.

Semințele coapte se toacă mărunt și pot fi adăugate în diverse salate, cu rucola, bucăți de pepene verde, brânză feta, busuioc și oțet balsamic.

sursa: realitatea.net

Articole asemănătoare

Zmeura – beneficii pentru sănătate și frumusețe

Svetlana Gabură

VIDEO: Geta from de la Moldova a vizitat traseul asfaltat printre pilonii de electricitate

Mia Roșca

Ce nu trebuie să mănânce o gravidă și De ce?

Mia Roșca
Se încarcă....